13 Ekim 2014 Pazartesi

Kınalar Yakılır Boyanır Gözü Yaşlı Gelin

 Her genç kızın rüyasıdır evlilik; çünkü mutlu yuvasını kurmak, sevdiceği ile bir ömür mutluluğa adım atmak çocukluğundan beri hayalini kurduğu şeydir ...
   

        Bir süredir yokum buralarda. Sabırsızlıkla beklediğim düğünüm geldi-geçti (rüya gibiydi) Balayım da geldi-geçti. Biraz dinlendim, biraz evimle oyalandım, biraz da siparişlerimle oyalandım ve buraya uğrayamadım.
Buraları çok yalnız bıraktığımı farkettim ve biraz yazıp biraz fotoğraf paylaşmak istiyorum.

      Önce rüya gibi gelip geçen kına gecemin detaylarını paylaşmak istiyorum. Aylarca hayalini kurduğum, emekler harcadığım, aylarca arayıp bulup giydiğim bindallım ve dahası her şey bir harika, tam da istediğim gibi olmuştu.

      Erkeklerle aynı düğün gibi yapılan kına gecelerini hiç sevemediğim için kadınlar matinesi gibi olsun diye sadece kadınlara özel ayarladım. Herkesin için de oynamayı çok sevmediğimden hele erkeklerin için de, benim gibi çekinenlerinde olduğunu bildiğimden biz kadınlara özel olsun istedim. Bir de çok kişi değil de sevdiğim saydığım ve vakit geçirmekten hoşlandığım kişiler olsun istedim.
Kına yerini kendim açık hava yeşillikler için de bir yer buldum ki; süslemesi dahil yiyecek içeceği de biz kendimiz ayarladık.
      Pon ponlar yaptık balonlar şişirdik, çeşitli süsler aldım ve orayı gündüzden süsledik. Etarfımızdaki gelecek misafirlerimizden de çam sakızı çoban armağanı pastalar, börekler vs yiyecekler istedik.
Kişi hesabına göre de içeceklerimizi hazırladık.
     Saat üç gibi de kuaförüme gidip hazırlanmaya başladım.

Makyajımı Sevgili Zehra ablamın ellerine bıkaktım.













                            
                                 Kuaförüm de Manço kuaförün sahibi Nuri Karazor'du.













 Ve kına gecemin olduğu gün kendi evimizin kapısını da süsleyerek ' gelin evi' olduğunu belirttim.









            Hazır olduğumda da dış çekim yaptık. Ve biraz kalabalık ama eğlenceliydi.


                                                               Can, Ciğer, Her şey...










              Teflerim olmazsa olmazımdı o gün. Hem oynadım hem de fotoğraf çekiminde kullandık.













Misafirlerimi karşılayan kapı süsümü kendim yaptım.






























































































 Daha önce bir kına gecesinde görmüştüm. Gelin testi kırmıştı, o zaman çok hoşuma gitmişti ve ben de özenle hazırlayıp, süsleyip daha sonra da testimi kırdım = )









 Veee... En özel en güzel anlardan biri de kına yakma merasimi. Kınamı adettendir deyip yengem yaktı. Elimi tabiki açmadım ;)  Damatta açmadı = )







 Kına hediyeliklerimi de kendim hazırlayıp kendim dağıttım.Fotoğt,raflarda gördüğünüz kına sepetini, kına tepsisini yine kendim hazırlamıştım.



O kadar güzel bir geceydi ki bol bol oynadım hatta hiç oturmadım diyebilirim. Aynı şekilde gelen misafirlerimin çoğu da hep oynadı ve bu çok güzel oldu. Yediler, içtiler, eğlendiler.
Gecenin sonu geldiğinde bindallım sırılsıklamdı terden ;)

Detaylar:

Kına yeri : Sevgi Çiftliği (Antalya)
Makyaj: Makeup Zehra
Kuaför: Manço Kuaför
Fotoğraf: Sevgili arkadaşım Gökçe Şimşek
Tefler: Byprimarima





4 yorum:

  1. Merhaba hayirli ugurlu olsun evliliginiz rabbim utandirmasin bir yastikta kocatsin insss

    Blogunuzu takibe aldim bende bekliyorum mutlaka bloguma :)

    Misevimm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba hayirli ugurlu olsun evliliginiz rabbim utandirmasin bir yastikta kocatsin insss

    Blogunuzu takibe aldim bende bekliyorum mutlaka bloguma :)

    Misevimm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Cok tesekkur ederim yeni gordum yazinizi 😊

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkur ederim yeni gordum yazinizi 😊

    YanıtlaSil

Kişisel